Johtamisen jälki -webinaarisarjan seuraavassa osassa syvennytään kasvun johtamiseen. Tervetuloa mukaan perjantaina 11.6. klo 9.00! Kasvun johtamista pohtivat yhdessä Pentikin toimitusjohtaja Riikka Wulff sekä Talentreen executive coach Hannu Laakkonen.

Suomen yksi tunnetuimmista keramiikka- ja sisustustavarayhtiöistä Pentik Oy juhlii tänä vuonna 50-vuotista taivaltaan rohkeasti ja panostaa entistä houkuttelevampaan asiakaskokemukseen yhdistämällä perinteisen fyysisen myymäläverkoston ja digitaalisen myyntikanavan. Samalla yhtiö hakee voimakasta kasvua myös kansainvälisiltä markkinoilta.

Riikan kanssa syvennymme seuraaviin kasvun johtamisen teemoihin:

  • Miten asiakaskokemusta kehitetään verkkokaupan ja myymälöiden yhdistelmällä?
  • Miten kansainvälistymisessä hyödynnetään Pentikin tunnettuutta Suomessa?
  • Miten yrityksen kasvuhakuisuus näkyy sen toiminnassa?

Lisäksi kuulemme tietysti, millaisen johtamisen jäljen Riikka haluaa jättää! #johtamisenjalki

Webinaarin jälkeen pidetään perinteiseen tapaan Jälkilöylyt 17.6. klo 8-9, jolloin syvennymme osallistujien lähettämiin kysymyksiin. Mitä sinä haluaisit kysyä Riikalta kansainvälistymiseen ja digitaaliseen liiketoimintaan liittyen?

Kuopiosta lähtöisin oleva Riikka Wulff valittiin elokuussa 2019 Pentikin toimitusjohtajaksi. Hän on perheyhtiön ensimmäinen toimitusjohtaja ulkopuolelta. Ennen valintaansa Pentikin johtajaksi, hän toimi yli 18 vuotta Alma Medialla digitaalisen liiketoiminnan kehittämis- ja johtamistehtävissä. Lisäksi hänellä on vahva kokemus perheyhtiön hallitustyöstä maailman vanhimman savolaisperheyhtiön Lignell & Piispaselta. Voit lukea lisää Pentikistä etukäteen.