Markku Kosonen, data ja kasvuajattelu
Keskustelemme M Roomin toimitusjohtaja Markku Kososen kanssa datan hyödyntämisestä liiketoiminnan ja asiakaskokemuksen kehittämisessä sekä OKR-mallista kehityksen vauhdittajana. Samalla selviää, miten McDonald’sin entinen toimitusjohtaja Ed Rensi sparrasi Markkua vuonna 2015 ja mitä yhtäläisyyksiä Markku näkee M Roomin ja Netflixin välillä.
M Room on miesten parturiliike, jolla on 65 liikettä Suomessa ja toimintaa useissa maissa. M Room on rohkea ja kunnianhimoinen yritys, joka on tunnettu datan hyödyntämisestä. Yhtiö pystyy mm. ennustamaan kysyntänsä kuluttajabisneksessä poikkeuksellisen tarkasti.
Uusimmat jaksot
Pelastetaan strategia! -podcast
Lähestymme strategiaa kiinnostavien vieraiden kanssa eri näkökulmista, vahvasti arkeen ja ihmisyyteen kytkeytyen. Inspiroidu ja ammenna näkemystä omaan strategiatyöhönne.
Katso kaikkiPodcast
Henri Sora, OKR-malli strategiatyössä
Podcast
Kai Koskela, strategia yhteiseksi pelaamalla
Podcast
Esa Saarinen, inhimillisyys strategian ytimessä
Podcast
Mikko Helander, selkeät strategiset valinnat
Lataa opas
Oppaan avulla laadit strategian, joka muuttuu teoiksi ja muuttaa arkenne. On aika ajatella strategiasta toisin.
Lue lisää
Strategia & johtaminenValitse selkeä yhteinen suunta ja ymmärrys siitä, miten tavoitteet saavutetaan. Kehitä kykyänne johtaa tehty työ arkeen ja toteuttaa muutos.
Tutustu palveluun