Houkutteleva työnantajabrändi vetää osaajat puoleensa
Kotimaisen osaajapulan syvetessä edelleen lähivuosina on tärkeää ryhtyä kehittämään työnantajabrändiä konkreettisesti jo tänään. Tehokkaimmat toimenpiteet sisältävät sopivan kattauksen syventymistä seikkoihin, jotka pitävät nykyisen työyhteisön innostuneena. Juuri näillä asioilla on hyvin suurella todennäköisyydellä merkitystä myös yritystäsi kiinnostavien osaajien markkinassa.
Ajatuksia ja toimenpiteitä ei kannata mielestämme suunnata täysin uusien ammattilaisten työnhakijahankintaan vaan myös nykyisen työyhteisön sitouttaminen on tärkeää.
Autamme sinua tunnistamaan dataan perustuen oman työnantajuutesi vetovoimatekijät, profiloimaan osaamistarpeesi mukaiset yksilöt, tarinoittamaan ja kuvittamaan erinomaisuutesi ja kohdentamaan viestin juuri tälle kohderyhmälle. Toimenpiteiden ytimessä on viestinnän täsmällisyys ja toteutustapa, joka herättää kohderyhmän edustajan mielenkiinnon tuoda oma osaamisensa yrityksesi käyttöön.