Markku Kosonen, data ja kasvuajattelu
Keskustelemme M Roomin toimitusjohtaja Markku Kososen kanssa datan hyödyntämisestä liiketoiminnan ja asiakaskokemuksen kehittämisessä sekä OKR-mallista kehityksen vauhdittajana. Samalla selviää, miten McDonald’sin entinen toimitusjohtaja Ed Rensi sparrasi Markkua vuonna 2015 ja mitä yhtäläisyyksiä Markku näkee M Roomin ja Netflixin välillä.
M Room on miesten parturiliike, jolla on 65 liikettä Suomessa ja toimintaa useissa maissa. M Room on rohkea ja kunnianhimoinen yritys, joka on tunnettu datan hyödyntämisestä. Yhtiö pystyy mm. ennustamaan kysyntänsä kuluttajabisneksessä poikkeuksellisen tarkasti.
Uusimmat jaksot
Pelastetaan strategia! -podcast
Lähestymme strategiaa kiinnostavien vieraiden kanssa eri näkökulmista, vahvasti arkeen ja ihmisyyteen kytkeytyen. Inspiroidu ja ammenna näkemystä omaan strategiatyöhönne.
Katso kaikkiPodcast
Ilkka Brander, strategiahierarkia selkeyttää päätöksentekoa
Podcast
Perheyritysten strategia- ja hallitustyö
Podcast
Tero Luoma, osaava omistajuus ja OHJ-ketju
Podcast
Henri Sora, OKR-malli strategiatyössä
Lataa opas
Oppaan avulla laadit strategian, joka muuttuu teoiksi ja muuttaa arkenne. On aika ajatella strategiasta toisin.

Lue lisää
Strategia & johtaminenValitse selkeä yhteinen suunta ja ymmärrys siitä, miten tavoitteet saavutetaan. Kehitä kykyänne johtaa tehty työ arkeen ja toteuttaa muutos.
Tutustu palveluun