Myyntivalmennus.

Valjastamme työkalut, tekemisen ja todennäköisyydet puolellenne.

Ota yhteyttä

Moderni myynti vauhdittaa strategiaa

Modernin myynnin vaikuttavimpiin välineisiin kuuluvat viimeisin teknologia ja ihmismieli. Modernin myynnin valmennuksemme pureutuu puhtaisiin todennäköisyyksiin, myynnin psykologiaan ja nykyaikaisiin työkaluihin. Se ravistelee perinteisiä uskomuksia myynnistä, ja korvaa ne uusilla, motivaatiota ja tuloksia kasvattavilla näkemyksillä. Seurauksena on strateginen myyntityö, joka mahdollistaa kasvun haluttuun suuntaan.

Lue lisää meneillään olevista myyntivalmennuksista

Modernin myyntivalmennuksen jälkeen:

myynti-markkinointi

Myyt niille, kenelle haluat

innostus

Johdat itseäsi ja tuloksiasi

johtaminen-esimies

Innostut itsevarmuudestasi

Nykyaikainen teknologia löytää tavoittamisen arvoiset tyypit

Myynti edistää yrityksen strategiaa silloin, kun se tavoittaa oikeat asiakkaat. Strategisen myynnin tueksi tarvitaan työkaluja ennakoivan myyntityön tekemiseen sekä ajantasainen näkymä myyntisuppilon eri vaiheisiin. Realistinen, riittävän pitkälle ajalle ulottuva myyntiennuste helpottaa yrityksen ja myynnin johtamista erityisesti asiantuntijaorganisaatioissa, joissa myynti voi realisoitua pitkän ajan kuluttua. Luotettava myyntiennuste rauhoittaa organisaatiota ja yksilöitä rakentamaan toimivia myynnin käytäntöjä, jotka tukevat yrityksen kasvua.

Meiltä saat käytännönläheistä apua toimivien työkalujen valintaan ja käyttöönottoon sekä yrityskohtaisten tavoitteiden ja todennäköisyyksien laskentaan. Ajatuksella valittujen työkalujen ja selkeiden tavoitteiden kanssa myynti on innostavaa ja tehokasta.

Lue lisää meneillään olevista myyntivalmennuksista

Strategisen myynnin tueksi tarvitaan työkaluja ja ymmärrystä.

Tuloksellinen prospektointi on asiakkaan puolesta ajattelua

Nykyaikaiset myynnin työkalut auttavat kartoittamaan potentiaaliset asiakkaat ja kontaktoimaan oikeat ihmiset, oikeaan aikaan. Kun hakuammunta vähenee, vapautuu resurssia entistä parempien liidien hankintaan. Kauppojen klousaamiseksi on ymmärrettävä ihmistä ja sitä, kuinka arvo asiakaskohtaamisessa muodostuu.

Hyvällä myyjällä tai asiantuntijalla on rohkeutta kuunnella ja mukauttaa suunnitelmiaan keskustelun edetessä niin, että asiakas tulee huomioiduksi ja ymmärtää yhteistyön arvon itselleen. Taitava myyjä tunteekin myynnin psykologiaa, todennäköisyyksiä sekä omat uskomuksena, jotka vauhdittavat myyntiä.

Milloin myynnin modernisointi on tarpeen?

  • Myyntisuppilossa olevien liidien määrä on tuntematon.
  • Nykyiset asiakkaanne eivät muistuta ihanneasiakastanne.
  • Myynti on passiivista reagointia ulkopuolelta tuleviin kyselyihin.
  • Kaikille myyntivastuussa oleville kuten myyjille, myyntijohtajille ja yrittäjille.
  • Yrityksille, jotka haluavat suunnata myyntiään strategisesti.
  • Myyjien into ja itseluottamus on alhainen tai laskussa.
  • Myyntityö ei ole kenenkään vastuulla.
  • Myyntiä tehdään, kun ehditään.
  • Myynti realisoituu hyökyaaltoina ja suvantoina.
  • Myynnillä ei ole realistisia tavoitteita tai valmiuksia niiden laskemiseen.
  • Myynnin parhaat käytännöt jäävät jakamatta yrityksen sisällä.
  • Myyntitapaamisissa ei synny kauppaa.
  • Tietotaidon vieminen käytäntöön ei syystä tai toisesta onnistu.

Voimmeko olla avuksi? Lähetä yhteydenottopyyntö


Lähettämällä viestin hyväksyt tietosuojaselosteen ja tietojen tallentamisen *

TalentreePalvelutMyyntivalmennus
X