Digitaalisen myynnin ja markkinoinnin suunnitelma.

Teemme konkreettisen suunnitelman kauppaa tekevistä digitaalisen myynnin ja markkinoinnin kehitystoimista.

Ota yhteyttä

Huolellinen suunnittelu on tuloksellisen myynnin ja markkinoinnin perusta

Tiedätkö, miten tavoitat asiakkaasi suhteessa kilpailijoihin ja miten asiakkaasi voisivat löytää sinut verkosta vielä paremmin. Oletko pohtinut, puhutko asiakkaallesi oikeilla termeillä ja kuinka kehittäisit myyntiprosessia verkossa ja verkkosivuillasi. Nämä vastaukset saat digitaalisen myynnin ja markkinoinnin suunnitelmasta. Suunnitelman perustana toimivat verkosta löytyvä data asiakkaidesi ostokäyttäytymisestä  sekä tekijät, jotka vaikuttavat verkkosivusi ja verkkokauppasi hakukoneystävällisyyteen. Suunnitelmasta saat konkreettiset toimenpiteet, joilla voit kasvattaa liikevaihtoasi digitaalisen myynnin ja markkinoinnin avulla.

Suunnittelemalla myynnin ja markkinoinnin toimet perusteellisesti onnistut paremmin:

Konkretisoit tavoitteesi ja osaat valita niihin sopivat toimet

alan paras asiakaskokemus

Osaat valita sopivat kumppanit toteutukseen

Kartutat osaamista digitaalisen myynnin ja markkinoinnin mahdollisuuksista

Data paljastaa, kuinka pärjäät verkossa

Digitaalisen myynnin ja markkinoinnin suunnitelman tekeminen lähtee aina verkkosivuillesi tehtävästä verkkoauditista. Auditissa tutkitaan, mikä on yrityksesi kilpailutilanne verkossa eli kuinka hyvin asiakkaasi löytävät yrityksesi suhteessa kilpailijoihisi ja millä hakutermeillä. Saat tietää, miten ja miksi asiakkaasi löytävät tai eivät löydä yrityksesi tuotteita ja palveluita verkosta. Faktatietoon pohjautuvan analyysin pohjalta kehitystyötä verkkonäkyvyyden parantamiseksi osataan lähteä viemään eteenpäin oikein – sekä teknisesti että sisällöllisesti. Näin syntyy pohja kehittää tuloksekasta markkinointia.

Tiedä, mitä sinun pitää seuraavaksi tehdä

Dataan perustuva audit paljastaa kilpailutilanteen lisäksi, mitä asioita verkkosivustollasi tai verkkokaupassasi voi parantaa. Digitaalisen myynnin ja markkinoinnin suunnitelmassa määritellään asiakkaidesi ostopolut ja niihin sopivat markkinoinnin toimet. Konkreettinen suunnitelma kertoo, mitä myynnin ja markkinoinnin toimenpiteitä yrityksesi tulisi tehdä, missä kanavissa ja missä järjestyksessä. Lisäksi suunnitelmassa määritetään mittarit, joiden avulla voit kehittää yrityksesi myyntiä ja markkinointia tuloksekkaasti.

Voimmeko olla avuksi? Lähetä yhteydenottopyyntö


Lähettämällä viestin hyväksyt tietosuojaselosteen ja tietojen tallentamisen *

TalentreePalvelutDigitaalisen myynnin ja markkinoinnin suunnitelma
X