Yhdistä tunneäly digitaaliseen myyntiin ja markkinointiin 

Tunneäly on työelämän kuumimpia trendejä, joka on olennainen niin johtamisen kuin myynnin onnistumiselle: tunnetaidoilla on merkittävä positiivinen vaikutus myyntityössä suoriutumiseen ja niitä tarvitaan myyntiprosessin jokaisessa vaiheessa. Samalla kun automaatio ja tekoäly lisääntyvät myynnin ja markkinoinnin keinoina, on tunnetaitoisille tekijöille yhä suurempi tarve.

Millaiset sitten ovat ostavat aivot, ja miten myyntiä digitaalisessa ympäristössä johdetaan? Kun hyödynnät modernia ja tunneälykästä lähestymistapaa myyntiin ja sen johtamiseen, viet osaamisesi ja tuloksesi niin henkilöstön kuin asiakkaiden silmissä uudelle tasolle.

Tässä kuusiosaisessa koulutuksessa syvennyt psykologian, tiedolla johtamisen ja luovuuden hyödyntämiseen digitaalisen myynnin ja markkinoinnin ajureina. 

  • Opit huomioimaan tunneälyn etämyynnissä ja digitaalisissa kanavissa.
  • Ymmärrät, millaisia vaatimuksia digiaika asettaa myynnin ja markkinoinnin johtamiselle.
  • Kehität myynti- ja markkinointikanavia niin, että niissä huomioidaan tunneäly kasvun mahdollistamiseksi.
  • Lisäksi opit, kuinka asiakasdataa hyödynnetään myynnissä ja markkinoinnissa. 

Kokonaisuuteen kuuluu myös henkilö- tai yrityskohtainen konsultointi (4 h), jossa pureudutaan valitsemaasi aiheeseen.

Vie digitaalinen myynti seuraavalle tasolle!  

Koulutuskokonaisuus sopii myynti- ja markkinointitehtävien johtohenkilöille sekä kehittymishaluisille myyjille. Ohjelman myötä saat työkaluja omaan arkeesi, ja pystyt myös kehittämään yrityksenne toimintatapoja nykyaikaiseen tietoon nojaten.  Koulutusohjelman järjestävät yhteistyössä Talentree Oy ja Adeptus Partners Oy. 

Koulutusten teemat ja ajankohdat: 

  • 16.9. Miksi tunneäly? Mistä tunnistat tunnetaitavan johtajan? Entä myynnillisen johtajan?
  • 14.10. Ostopsykologia digiajassaMillaiset ovat ostavat aivotMiten teet tulosta paineen alla.
  • 16.11. Johtaminen paineen alla: Paineen aiheuttajat vs. menestystekijät. Millaiset ovat tulevaisuuden digiajan osaamisvaatimukset johtajalle?
  • 9.12. Pullonkaulat myynnin ja markkinoinnin välilläMiten yhteensovittaa digitaaliset myynti- ja markkinointiprosessit?
  • 13.1. Tiedolla johtaminen myynnissä ja markkinoinnissa: Kuinka hyödyntää tehokkaasti asiakasdataa, järjestelmiä ja automaatiota?
  • 10.2. Jatkuvan kehittymisen mallit M&M-organisaatiossa: Asiakas- ja myyntitiedon uudet mahdollisuusrakenteet ja luovuuden lisääminen yrityksen eri toimintojen välillä. Organisoituminen myynnin ja markkinoinnin ympärille sekä jatkuvan kehittymisen ja innovatiivisuuden tukeminen.

Kukin osuus kestää 3 tuntia (klo 9-12) ja toteutetaan Teams-yhteydellä. Lisäksi koulutusohjelmaan kuuluu yrityskohtainen neljän tunnin konsultointi, jossa pureudutaan osallistujan vapaasti valitsemaan aiheeseen.

Valmentajat

Ohjelman valmentajina toimivat oman alansa huippuosaajat, Adeptuksen Pekka Sinervo ja Mikko Parikka sekä Talentreen Eetu Huosianmaa ja Itä-Suomen Yliopiston väitöskirjatutkija Katariina Ylönen. Pekka ja Mikko ovat pitkän linjan tunneäly-valmentajia ja -kouluttajia ja Eetu taas digitaalisen myynnin ja markkinoinnin konkari. Katariina tutkii väitöskirjassaan myynnin roolia yrityksen innovatiivisuuden vahvistajana. 

Ilmoittautumiset ja lisätietoa 

Pekka Sinervo 040-830 1756pekka.sinervo@adeptus.fi  tai Hannu Laakkonen 040-541 4607, hannu.laakkonen@talentree.fiOhjelman hinta on 1 500 €/osallistujayritys (2-4 osallistujaa per yritys) , sisältäen 6  valmennuskertaa (á 3 h) ja yrityskohtaisen vapaavalintaisen konsultoinnin (4 h). Mukaan mahtuu 10-15 osallistujayritystä.